ورود / ثبت نام

Reading IELTS

پیش نیاز کلاس

pre-ielts 3

سطح کلاس

مهارت آیلتس

زمان کلاس

12 ساعت

مخاطب کلاس

بزرگسالان

پیش نیاز کلاس

pre-ielts 3

سطح کلاس

مهارت آیلتس

زمان کلاس

12 ساعت

مخاطب کلاس

بزرگسالان

تقویم برگزاری کلاس:

یکشنبه – سه شنبه 16:30 تا 18:00

قیمت:

1,496,000

ظرفیت کلاس:

12
درسای حسنی
مدرس بزرگسالان و آیلتس، ممتحن آزمون ماک ، دارای مدرک منتورشیپ از دانشگاه کمبریدج

معرفی کلاس های IELTS

فلوِئنت فولیوبا برگزاری کلاس های تخصصی مهارت های آیلتس به شما در روند بهبود مهارت های خود و ارتقا نمره آیلتس کمک شایانی میکند. در این دوره ها که به صورت تک مهارتی و 4 مهارتی برگزار می شوند شما به صورت مستمر ارزیابی می شوید و در جهت ارتقا نمره به شما فیدبک ارایه می شود.

اساتید آیلتس در فلوئنت فولیو

اساتید مجموعه با بهره گیری از منابع متنوع و دانش و تخصص خود در حیطه آزمون آیلتس بهره وری از کلاس را افزایش می دهند و به شما این امکان را می دهند تا مطالب مفید و کاربردی مربوط به آزمون آیلتس را آموزش ببینید و تسلط بیشتری برروی موضوعات مورد بحث در آزمون آیلتس را داشته باشید.

دوره های مکالمه

دوره های مکالمه در راستای سطح بهبود مکالمه در دوره های 10 جلسه ای برگزار میگردد.

یاسین اکرمی

زبان آموز

به نظر من به عنوان كسي كه طي ٤ ماه به نتايج فراتر از انتظارم رسيدم مزيت ويژه ي كلاس هاي خصوصي استاد خلیلی نژاد سرعت پيشرفت اونها نسبت به كلاس هاي عمومي موسسات ديگه هست .همچنين اگرچه آموزش هاي ايشون در آشنايي با روش هاي تست زدن آزمون آيلتس در اسكيل هاي ريدينگ و ليسنينگ بسيار تاثيرگذاره ولي مهم ترين جايي كه شاگردهاي ايشون تفاوت رو با شاگردهاي موسسات ديگه حس مي كنند در اسكيل هاي اسپيكينگ و رايتينگ هستش. اگر چه تلاش زبان آموز و وقتي كه در طول روز ميگذاره مهم ترين فاكتور در پيشرفت زبانه ولي با داشتن استاد ماهر بهترين نتيجه در كوتاه ترين زمان بدست مياد.