ورود / ثبت نام

دوره زبان انگلیسی 0 تا 100 آیلتس

پیش نیاز دوره

pre IELTS

سطح دوره

پیشرفته

زمان دوره

۳۰ ساعت

گواهینامه دوره

مدرک معتبر

قیمت:

4,970,000 تومان

دسته بندی:

کودکان
استاد شیرین اعلمی
سوپروایزر گروه کودکان

معرفی کلاس ترمیک A1 کودکان

ما در موسسه آفاق تکنیک‌های آموزشی خاص ارائه می‌دهیم که در صورت پیگیری آنها گرفتن نمره مطلوب‌تان در آزمون آیلتس تضمین خواهد شد. به جرات می‌توان گفت نکاتی که در د‌وره آنلاین آزمون آیلتس آفاق آموزش می‌بینید را در هیچ آموزشگاه دیگری پیدا نخواهید کرد. شما در طی این دوره با تمامی ترفندهای لازم برای کسب نمره مد نظرتان در آزمون آیلتس آشنا خواهید شد.

کتاب تدریس شده در این دوره

آمادگی برای آزمون آیلتس با مطالعهٔ مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی زبان انگلیسی مایندست روشی تاثیرگذار و موثر برای به دست آوردن یک نمرهٔ عالی است. هرچند شرایط افراد برای یادگیری و میزان تلاش آن‌ها هم در گرفتن نمرهٔ خوب آیلتس بسیار اهمیت دارد. کتاب‌های مایندست توسط انتشارات دانشگاه کمبریج در چهار جلد برای داوطلبان بزرگسال و جهت استفاده در دوره آمادگی آزمون آیلتس منتشر می‌شود. هر جلد از کتاب‌های مایندست یک سطح خاص از زبان انگلیسی را شامل شده و زبان‌آموز را برای گرفتن سطح خاصی از نمرهٔ آیلتس آماده می‌کند.

دوره های مکالمه

دوره های مکالمه در راستای سطح بهبود مکالمه در دوره های 10 جلسه ای برگزار میگردد.

یاسین اکرمی

زبان آموز

به نظر من به عنوان كسي كه طي ٤ ماه به نتايج فراتر از انتظارم رسيدم مزيت ويژه ي كلاس هاي خصوصي استاد خلیلی نژاد سرعت پيشرفت اونها نسبت به كلاس هاي عمومي موسسات ديگه هست .همچنين اگرچه آموزش هاي ايشون در آشنايي با روش هاي تست زدن آزمون آيلتس در اسكيل هاي ريدينگ و ليسنينگ بسيار تاثيرگذاره ولي مهم ترين جايي كه شاگردهاي ايشون تفاوت رو با شاگردهاي موسسات ديگه حس مي كنند در اسكيل هاي اسپيكينگ و رايتينگ هستش. اگر چه تلاش زبان آموز و وقتي كه در طول روز ميگذاره مهم ترين فاكتور در پيشرفت زبانه ولي با داشتن استاد ماهر بهترين نتيجه در كوتاه ترين زمان بدست مياد.